"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 31 augustus 2017

Time Out #91 Kleur ! / Colour !

De twee weken van de TIME OUT Challenge zijn weer voorbij gevlogen, dus hebben we vandaag weer een nieuwe challenge voor je! Als uitdaging hebben we deze keer weer een CASE-kaart voor je (zie onder). Dit is wat ik ervan maakte:
The two weeks of the TIME OUT Challenge are gone so quickly, so we have a new challenge for you starting today! The challenge this time is a CASE-card (see below). This is what I made:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Uniko Stamps, Kars, CC Designs
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempelpapier, Panpastels, Fixitief, grafiet potlood en Spectrum Noir Sparklepen clear


De Case-kaart van Beverly Brown:
The CASE-card from Beverly Brown:

Je hebt twee weken de tijd, dus waarom neem je niet wat TIME OUT en doe met ons mee? Wie weet zien we jou dan terug als Gast Designer en win je de 15 pond voucher van onze sponsor Uniko!
You have two weeks to enter in our challenge, so why don't you take some TIME OUT and join us? Maybe we will see you back as Guest Designer and you can be the winner of the 15 pond voucher from our sponsor Uniko





Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
SSS Work it wednesday: Favorite stamps
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes

18 opmerkingen:

  1. Deze kaart is heel mooi, je achtergrond vind ik super
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super CASE Gerrina, love the mix of shapes and subtle changing colours. Have a good day xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Gerrina, nog mooier dan de te casen kaart. Prachtige achtergrond.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You do collage stamping so brilliantly, Gerrina ... and this is a perfect example ... that lovely butterfly pops beautifully against the subtle blended background! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous take on Bev's card Gerrina! I love the way your mind's eye sees things and transfers them to paper. I love the soft colors and dreamy images. Just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another beautiful card here Gerrina, you are so creative! enjoy your weekend my friend ;) hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, je brengt het wel mooi, neem wat time out... ik ga eens kijken wat ik voor je kan doen. Jouw mooie kaart inspireert me wel. Ik vind hem prachtig!

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit kaartje Gerrina...zo mooi met die gekleurde achtergrond en schitterende lelie erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Gerrina. The butterfly looks like it is moving against your fabulous background.
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat GAAF Gerrina...heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the stenciled background. Gorgeous Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a wonderful card Gerrina - your background is beautiful, and the butterfly so delicate
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Case card! Prachtgi die achtergrond met die vlinder! Time out... ik ben blij dat ik voorgewerkt heb met mijn nieuwe groep 3. Tot over mijn oren in de voorbereidingen... Maar nu eerst weekend, ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your soft background Gerrina - I think you used Pan Pastels - I just love the effect (I may have to dust mine off and give them a go again!) Thanks for the wonderful inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super fun background...nice design! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie een hoop prachtige kaarten op je blog en heb even rond zitten kijken. Ik ben de afgelopen tijd veel op de camping geweest en daar kan ik wel op facebook kijken maar op de blog lukt slecht met mijn telefoontje. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very sorry to be commenting so late on your CASE Bev card, Gerrina... Life has been hectic! I love the way you used stencils here. They add so much interest and the colors look wonderful. We are lucky to have you in the DT, you always come up with such original ideas!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina