"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 7 juli 2017

Zomer Challenge 23+24+25 / Summer Challenge 23+24+25

En weer verder met de kaarten voor de Zomer Challenge! De uitdaging traditie heb ik niet gezocht in een algemene Nederlandse traditie, maar in een van ons; namelijk elk jaar weer wat meer van het prachtige Nederland verkennen! Ik heb er een vergezicht van gemaakt dat ik mijn leven lang al ken... Maar soms word je echt even uit je comfortzone gegooid met een van de uitdagingen, zoals bij 24 een blaadje uit de tuin; Hoe maak ik daar een beetje leuk geheel van? Maar schaduw vond ik dan weer makkelijk; gewoon de schaduw techniek gebruikt... Maar kijk zelf maar wat het weer geworden is:

And again I made some cards for the Summer Challenge! With the challenge traditon I didn't go in the direction of the "normal" Dutch traditions, but took our own; we try to explore a not-visit-before bit of the beautiful The Netherlands each year! I made a scene that Iknow my hole live... But sometimes the challenges throw you out of your comfortzone, like #24 a leaf from the garden; how can I make something of that that looks like it all belonged together? But the shadowchallenge was an easy one; I just used the shadow-stamping-technique... But look yourself what I made of them:



Zomer Challenge: 23 Traditie / Summer Challenge: 23 Tradition



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: De Stempelwinkel, Marianne Design
Stencil: Magenta
Inkt: zie foto
Overige: Correspondentiekaart, kwast en water en waterpen



Zomer Challenge: 24 Blaadje uit tuin / Summer Challenge: 24 Leaf from garden
Voor deze uitdaging ben ik naar de tuin gelopen en heb een blad van de klimhortensia geplukt. Bij het stempelen werd het blad iets gekneusd en kwam het heerlijk frisse aroma los, dus nu ruikt m'n hobbykamer heerlijk naar buiten!



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Hortensiablad uit tuin, bonus bij blad
Inkt: DO Peeled paint en Memento Northen pine
Overige: Correspondentiekaart



Zomer Challenge: 25 Schaduw / Summer Challenge: 25 Shaddow




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: bonus bij blad, Action
Inkt: zie foto
Overige: Correspondentiekaart, precision press en waterpen




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Zomer Challenge: 23 Traditie
De Stempelwinkel: #6 Vakantie
Happy Little Stampers Watercolourchallenge: July Anything goes opt. Blue

Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Zomer Challenge: 24 Blaadje uit de tuin

Met de 3e kaart doe ik mee bij:
I am entering the third card at:
Zomer Challenge: 25 Schaduw
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Summer Sunshine

17 opmerkingen:

  1. With three more lovely creation choosing a favourite is again sooooo difficult, but I think those lovely leaves win.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 3 prachtige creaties !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A trio of fabulous cards, Gerrina ... the ones with the windmill and the bike bring to mind a happy holiday in Holland ... and those leaves are just lovely ... so delicate and dreamy! Bon weekend! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart voor de challenge van De Stempelwinkel is prachtig, een echt "Hollands" plaatje. Bij "denkend aan Holland" denk je inderdaad vaak aan een molen. Voor velen een herkenbare vakantie-herinnering!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi!
    De molen sprong er voor mij meteen uit (wij houden van molens!!). Ook je frisse kaart met de fiets vind ik heel mooi; vooral het kleurverloop in de boom. Je middelste kaart is heel stijlvol. Van alles wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such clever stamping Gerrina and great cards too. Enjoy your weekend, finished my painting at last...just scrubbing floors now lol ;) hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....het zijn stuk voor stuk weer mooie kunstwerkjes Gerrina.....prachtig allemaal!
    Groetjes en een goed weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 3 beauties Gerrina. Love how you have painted the water at the front of the windmill on the first card. Great idea and effect.
    Have a super duper weekend :)
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Gerrina what wonderful cards - love the leaf one in particular!! So glad you hobby room smells lovely now :-)
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaarten, vooral je bladkaart en de molen met mooie voorgrond! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je weer prima gedaan Gerrina ! Heel erg leuke kaarten ! Dat met de bladeren heb je goed gevonden en wat een prachtig resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous cards !
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaartjes Gerrina. Dank je wel voor je beterschaps wensen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn allemaal weer kunstwerkjes maar het stempelen met het blad vind ik helemaal geniaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaartjes !!! Mijn favorietje is de kaart met het blad. Mag ik weten hoe je deze hebt gestempeld. Ik vind deze prachtig !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Best dat ik altijd eens kijk of ik geen post gemist heb. Zou het spijtig gevonden hebben deze kaarten te missen. Super mooi!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for sharing your wonderful watercoloured Windmill card with us at Happy Little Stampers Watercolour Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina